ثبت اظهارنامه مالیاتی با مجوز رسمی

ثبت اظهارنامه مالیاتی با مجوز رسمی خدمات کامپیوتری وحید در شهر تبریز آدرس : تبریز - خیابان امام خمینی - جنب مسجد کبود - خدمات کامپیوتری وحید شماره تماس : 09143099483

ثبت اظهارنامه مالیاتی با مجوز رسمی

ثبت اظهارنامه مالیاتی با مجوز رسمی خدمات کامپیوتری وحید در شهر تبریز آدرس : تبریز - خیابان امام خمینی - جنب مسجد کبود - خدمات کامپیوتری وحید شماره تماس : 09143099483

سامانه پرداخت الکترونیک مالیات در خدمات کامپیوتری وحید

به سامانه پرداخت الکترونیک مالیات خوش آمدید. لطفا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

برای ورود به این سامانه شما نیاز به داشتن نام کاربری و کلمه عبور ثبت نام شماره اقتصادی دارید. دقت نمایید صفحه کلید در حالت فارسی نباشد. تنها کلمه عبور به حروف بزرگ و کوچک حساس می باشد.

تا حد ممکن این اطلاعات را به صورت محرمانه نگهداری نمایید تا از ورود اشخاص دیگر به سیستم و دسترسی به اطلاعات شما جلوگیری شود. مسئولیت عواقب ناشی از این امر بر عهده شما خواهد بود.

برای آشنایی با نحوه کار با این سیستم می توانید دستورالعمل تهیه شده را مطالعه نمایید. برای دانلود این دستورالعمل اینجا کلیک نمایید.


کلیه حقوق این سامانه متعلق به سازمان امور مالیاتی کشور می باشد
Copyright © 2014 Iranian National Tax Administration (INTA). All rights reserved



نام کاربری ثبت نام:
کلمه عبور ثبت نام:
کلمه امنیتی:







تسلیم الکترونیکی لیست حقوق کارکنان در خدمات کامپپیوتری وحید

تسلیم الکترونیکی لیست حقوق کارکنان در خدمات کامپپیوتری وحید

  

   به منظور تسهیل در دریافت اطلاعات مالیات بر درآمد حقوق و جلب رضایت مؤدیان محترم مالیاتی و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان، سازمان امور مالیاتی اقدام به طراحی و پیاده سازی سیستم مکانیزه مالیات بر درآمد حقوق نموده است.

در این سیستم اطلاعات پرداخت کنندگان و دریافت کنندگان حقوق و میزان حقوق و مزایای پرداختی و مالیات مترتب بر آن به شکل فایل الکترونیکی از مؤدی دریافت و در پایگاه اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی ذخیره می گردد. به همین منظور مؤدی می تواند با ورود اطلاعات در نرم افزاری که توسط سازمان امور مالیاتی ارایه می شود فایل الکترونیکی مورد نظر را تولید و به واحد امور مالیاتی ارایه نماید و یا با استفاده از سیستم های نرم افزاری موجود خود، اقدام به تهیه فایل الکترونیکی با قالب مورد نظر سازمان نماید.

توضیحات :

1. به اطلاع مودیان محترم می رساند این نرم افزار صرفا جهت ایجاد اطلاعات الکترونیکی لیست حقوق می باشد و بعنوان سیستم حقوق و دستمزد قابل استفاده نیست.

2. شرکتهایی که فایلهای مورد نظر را توسط نرم افزار اختصاصی خود تولید می نمایند(طبق فرمت مورد تائید سازمان در دفترچه راهنمای تهیه فایل الکترونیکی)، از این نرم افزار جهت کنترل صحت اطلاعات و چاپ خلاصه لیست استفاده نمایند. تا در صورت وجود خطا قیل از مراجعه به واحد مالیاتی مربوطه ار آن مطلع گردند. 

راهنمای استفاده از سامانه را از اینجا دریافت نمایید

راهنمای تهیه لیست حقوق و خلاصه لیست حقوق را از اینجا دریافت نمایید

جهت نمایش گزارش ها، برنامه فلش را از اینجا دریافت نمایید


اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی برای سال 98 در خدمات کامپیوتری وحید

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی برای سال 98

                                  

سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی جهت خود اظهاری مودیان مالیاتی، اظهارنامه را در این سامانه قرار داده است که مودیان محترم مالیاتی، پس از ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیکی می بایست نرم افزار مذکور را دانلود و پس از تکمیل اظهارنامه، اقدام به ارسال نمایند.

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی در دو قالب اظهارنامه انفرادی و مشارکتی قابل تسلیم می باشد که بسته به شرایط واحد کسبی می بایست اطلاعات لازم در سامانه ثبت نام وارد شود. با وارد نمودن اقلام خواسته شده در نرم افزار، اطلاعات هویتی و واحد کسبی شخص حقیقی از سامانه ثبت نام دریافت و در اظهارنامه نمایش داده می شود.

نکته مهم: تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان خردادماه می باشد.

تسلیم اظهارنامه با استفاده از اطلاعات ثبت نام امکان پذیر می باشد بنابراین ضروری است مودیان نسبت به تکمیل ثبت نام، رفع ایرادات احتمالی این مرحله از طریق سامانه ثبت نام اقدام نمایند. اطلاعاتی که از این سامانه دریافت می شوند، غیرقابل ویرایش است به همین خاطر می بایست پس از ویرایش اطلاعات و تایید آن جهت بروزرسانی اطلاعات در سامانه اظهارنامه مالیاتی از گزینه دریافت اطلاعات هویتی استفاده نمایید.

در خصوص واحدهای مشارکتی تنها تکمیل یک اظهارنامه کافی است و نیازی به ارایه اظهارنامه انفرادی به تفکیک شرکاء نمی باشد. اطلاعات شرکاء در واحدهای مشارکتی از سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگزاری خواهد شد لذا در صورت عدم ثبت اطلاعات لازم (از جمله اطلاعات شرکاء...) می بایست شریک اصلی نسبت به تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام اقدام نماید.

قبل از ارسال، نسخه پیش نویس تکمیل شده را از سیستم دریافت و به دقت بررسی فرمایید. در ادامه اقدام به ارسال، که نهایی و قطعی تلقی می گردد نمایید. ارسال الکترونیکی اظهارنامه به منزله تسلیم قانونی اظهارنامه تلقی خواهد گردید و نیازی به ارائه اظهارنامه چاپ شده به اداره امور مالیاتی ذیربط نخواهد بود.

مودیانی که اظهارنامه خود را با امضای الکترونیکی ارسال می نمایند، در صورتی که پیغام خطا دریافت می نمایند می بایست اطمینان حاصل نمایند که وکالتنامه مالیاتی آنها در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده و همچنین گواهی الکترونیک آنها اعتبار تاریخی دارد.

مراحل ثبت و ارسال اظهارنامه های مالیاتی به شرح زیر می باشد:
• حصول اطمینان کاربر از اتصال رایانه به اینترنت
• مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی مودیان و دانلود اظهارنامه مربوطه
• نصب نسخه نرم افزار اظهارنامه مالیاتی
• ورود اطلاعات درخواستی در نرم افزار اظهارنامه مربوطه
• دریافت اطلاعات هویتی مودی از سامانه ثبت نام الکترونیکی
• تکمیل  جداول اطلاعاتی و مالی توسط مودیان

• چاپ و بررسی نسخه پیش نویس
• ارسال اطلاعات به سازمان امورمالیاتی کشور
• دریافت کدرهگیری
• صدور الکترونیکی قبض مالیاتی
• امکان پرداخت الکترونیکی قبض مالیاتی

صدور قبض مالیاتی مودیان
مودیان حقیقی می توانند هنگام ارسال اطلاعات اظهارنامه خود، از طریق نرم افزار اقدام به درخواست صدور قبض مالیاتی نموده، که از طریق لیست قبوض الکترونیکی مرتبط با اظهارنامه قابل رویت و پس از چاپ قبض مالیاتی می توانند از طریق بانک یا  سامانه پرداخت الکترونیکی مالیات اقدام به پرداخت نمایند.


شرایط بهره مندی از تسهیلات مالیات مقطوع تبصره ماده 100 اصلاحی مصوب 1394/04/31 قانون مالیاتهای مستقیم عملکرد سال 1396


نکات و سوالات مهم

چگونه می توان در صورت نصب نسخه جدید اظهارنامه به اطلاعات اظهارنامه های ثبت شده نیز دسترسی داشت؟
اگر مودی چندین ملک دارد چگونه می بایست اظهارنامه املاک را ثبت نماید؟
در اظهارنامه شراکتی به منظور تقسیم درست معافیت 101 زمانی که یکی از شرکا فوت می کند نوع شراکت را چگونه می بایست تعریف نمود؟
پیغام خطای (504-) را در ارسال اظهارنامه الکترونیکی چگونه می بایست برطرف نمود؟
سامانه خطایاب خودکار چیست؟
شناسنامه سامانه

⏺ نام خدمت: سامانه دریافت و پردازش اظهارنامه مالیات بردرآمد اشخاص حقیقی و صدور گواهی مربوطه
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011617101
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی - درون سازمانی - دفاتر پستی - دفاتر پیشخوان
⏺ مکان ارائه خدمت: ادارات مالیاتی - فقط شبکه اینترنت
⏺ نحوه پشتیبانی سامانه: سامانه ارتباطی 1526
⏺ نوع ارتباط با سازمان: کلا غیر بر خط (آفلاین)
⏺ هزینه خدمات: رایگان

چگونه می توان در صورت نصب نسخه جدید اظهارنامه به اطلاعات اظهارنامه های ثبت شده نیز دسترسی داشت؟
پیغام خطای (504-) را در ارسال اظهارنامه الکترونیکی چگونه می بایست برطرف نمود؟
اگر مودی چندین ملک دارد چگونه می بایست اظهارنامه املاک را ثبت نماید؟
سامانه خطایاب خودکار چیست؟
پیغام خطای (2-) را در ارسال اظهارنامه الکترونیکی چگونه می بایست برطرف نمود؟
مودی هنگام ارسال اظهارنامه (کد رهگیری) یا (پیغام خاصی) را مشاهده نمی نماید، مودی می بایست چه اقدامی انجام دهد ؟
پیغام خطای (8-) را در ارسال اظهارنامه الکترونیکی چگونه می بایست برطرف نمود؟
تنظیمات مربوط به نمایش فونت های فارسی را چگونه می توان انجام داد؟
مودیانی که در یک ملک شریک هستند چگونه می بایست اظهارنامه ملک مورد نظر را ثبت نمایند؟
در اظهارنامه شراکتی به منظور تقسیم درست معافیت 101 زمانی که یکی از شرکا فوت می کند نوع شراکت را چگونه می بایست تعریف نمود؟
هنگامی که اظهارنامه را ثبت می نماییم ولی با ورود مجدد به سامانه اطلاعات ثبت شده قابل مشاهد نیست چه باید کرد؟
هنگام ثبت اظهارنامه املاک در صورت ندانستن کد ملی مستاجر باید چه کرد؟
در صورتی که مودی بخشی از سال ملک خود را اجاره داده باشد، مبلغ اجاره در اظهارنامه املاک چگونه می بایست ثبت گردد؟
علت عدم محاسبه معافیت 101 برای مودیان اشخاص حقیقی چیست؟
هنگام ارسال اظهارنامه الکترونیکی چه نکاتی را می بایست در نظر گرفت؟

سوالات و نکات مشترک اظهارنامه
نکات مرتبط با اظهارنامه اشخاص حقیقی
نکات مرتبط با اظهارنامه اشخاص حقوقی
نکات مرتبط با اظهارنامه اشخاص املاک

اسناد قابل دانلود

راهنمای ثبت الکترونیکی اظهارنامه اشخاص حقیقی (138914 دانلود)
فهرست دفاتر مجاز اداره پست جمهوری اسلامی ایران (66883 دانلود)
فهرست دفاتر مجاز کافی نت استانها (161563 دانلود)
فهرست دفاتر مجاز پیشخوان دولت (72346 دانلود)
فهرست دفاتر مجاز کافی نت شهر و استان تهران (79560 دانلود)
دانلود فرم اظهارنامه مشارکتی اشخاص حقیقی گروه اول عملکرد سال 1396 (10656 دانلود)
دانلود فرم اظهارنامه مشارکتی اشخاص حقیقی گروه دوم عملکرد سال 1396 (8548 دانلود)
دانلود فرم اظهارنامه مشارکتی اشخاص حقیقی گروه سوم عملکرد سال 1396 (25071 دانلود)
آیین نامه اجرایی شماره 230761 تاریخ 4/12/1394 موضوع ماده 95 اصلاحی مصوب 31/4/1394 قانون مالیات های مستقیم (19486 دانلود)
دستورالعمل تبصره ماده 100 اصلاحی مصوب 1394/4/31 قانون مالیات های مستقیم شماره 200/97/4/ص تاریخ 97/3/8 (12920 دانلود)
دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی گروه اول عملکرد سال 1396 (27540 دانلود)
دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی گروه دوم عملکرد سال 1396 (18283 دانلود)
دانلود فرم اظهارنامه اشخاص حقیقی گروه سوم عملکرد سال 1396 (77412 دانلود)
صفحات مرتبط

سامانه ثبت نام
نشانی ادارات امور مالیاتی
نشانی دفاتر اسناد رسمی فعال در زمینه تخصیص گواهی الکترونیکی امضاء
استعلام و اخذ کدفراگیر اتباع و شرکتهای خارجی
سامانه خطایاب خودکار

لینکهای مرتبط

لیست قبوض الکترونیکی مرتبط با اظهارنامه
ابزار تعیین گروه بندی مودیان حقیقی
کلیه ح

ثبت نام الکترونیکی و صدور شماره اقتصادی در خدمات کامپیوتری وحید

ثبت نام الکترونیکی کد اقتصادی در نظام مالیاتی


       

خلاصه فرایند ثبت نام الکترونیک

1- پیش ثبت نام الکترونیک: نقطه شروع فرایند ثبت نام الکترونیک جهت دریافت شماره اقتصادی مرحله پیش ثبت نام می باشد. در این مرحله اطلاعات پایه ای از شما دریافت می شود. شماره تلفن همراه شما تایید شده و لازم است شما تاییدیه پستی مرتبط با کد پستی محل فعالیت را در سیستم بارگزاری نمایید. در نهایت پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و فشردن کلید تایید نهایی وارد مرحله بعدی خواهید شد. چنانچه تا هفت روز اطلاعات خود را تایید ننمایید پرونده ایجاد شده به صورت خودکار حذف خواهد شد.

2- صحت سنجی اطلاعات: در این مرحله بخشی از اطلاعات ثبت شده شما در مرحله پیش ثبت نام از منابع مختلف سازمانی استعلام و بررسی شده و صحت آن مورد آزمون قرار خواهد گرفت. چنانچه به هر دلیل در اطلاعات مغایرتی یافت شود، موضوع با پیامک به شما اطلاعات داده شده و شما مجدد باید وارد سامانه پیش ثبت شده و مرحله یک را تکرار نمایید.

3- تولید و ارسال اطلاعات کاربری: چنانچه اطلاعات اولیه پیش ثبت نام شما مورد تایید سازمان قرار گیرد برای شما یک نام کاربری و کلمه عبور ایجاد خواهد شد. این اطلاعات به صورت پیامک روی شماره تلفن همراه ثبتی شما ارسال خواهد شد. باید دقت داشت اطلاعات کاربری محرمانه بوده و مسئولیت سوء استفاده از آن برعهده شما خواهد بود.

4- ثبت نام الکترونیک: پس از دریافت اطلاعات کاربری شما باید وارد سامانه ثبت نام شوید. پس از ورود باید اطلاعات تکمیلی در خصوص بنگاه اقتصادی خود را در فرم های این سامانه تکمیل نمایید. همچنین می توانید اطلاعات پایه که در مرحله ثبت نام ثبت کرده اید ویرایش نمایید. در نهایت پس از تکمیل همه اطلاعات خواسته شده کلید تایید نهایی را فشار دهید.

5- اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی 45: در این مرحله تمامی اطلاعات شما در مرحله ثبت نام در واحدهای ستادی و واحدهای میدانی و همچنین پرونده فیزیکی مالیاتی شما در حوزه بررسی شده و در صورت وجود مغایرت پیامکی جهت اصلاح اشکالات به شما ارسال خواهد شد.در نهایت چنانچه اطلاعات ثبت نام شما مورد تایید سازمان قرار گیرد شما به مرحله نهایی 45 رسیده و امکان ارسال اظهارنامه الکترونیک و همچنین استفاده از سایر خدمات سازمان را خواهید داشت.                                          


 نکات مهم قبل از شروع فرایند ثبت نام الکترونیک
• ثبت نام  الکترونیک و در نهایت تخصیص شماره اقتصادی از طرف سازمان امور مالیاتی کاملا رایگان صورت می پذیرد و هرگونه درخواست وجوه به عنوان این سازمان از این بابت غیر قانونی است.
• اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل موضوع قانون مالیات های مستقیم (و کلیه اصلاحیه های بعدی) مکلفند نسبت به ثبت نام در نظام مالیاتی کشور اقدام نمایند.
• در این مرحله از تخصیص شماره اقتصادی ، صاحبان مشاغل خودرو مشمول نمی باشند و نیازی به ثبت نام ندارند.
• صاحبان مشاغل مکلف به ثبت نام، می بایست برای هر واحد شغلی یا برای هر محل، جداگانه در نظام مالیاتی ثبت نام نمایند.

تبصره: چنانچه صاحبان مشاغل بر اساس مجوز صادره از طرف مراجع ذی صلاح، بیش از یک محل فعالیت برای همان مجوز داشته باشند، برای تمامی این محل ها فقط یک ثبت نام صورت خواهد گرفت و بنابر اعلام مودی یکی از این محل ها، به عنوان محل اصلی فعالیت مشخص و سایر محل ها به عنوان شعبه منظور خواهد شد. در صورت عدم انتخاب مودی، تعیین محل اصلی فعالیت به تشخیص سازمان خواهد بود.
تبصره: چنانچه صاحبان مشاغل در یک محل بیش از یک فعالیت شغلی داشته باشند، مکلف به یک ثبت نام برای کلیه فعالیت های شغلی محل مذکور می باشند.
تبصره: در مورد کارگاه ها و واحد های تولیدی که نوع فعالیت آنان ایجاد دفتر یا فروشگاه در یک یا چند محل دیگر را اقتضاء نماید، مودی می تواند برای کلیه محل های مذکور یک ثبت نام به نشانی که به عنوان محل اصلی فعالیت اعلام می نماید ، انجام و یک فقره اظهارنامه برای کلیه درآمدهای حاصل از فعالیت های خود تسلیم نماید. در این صورت برای مودی مزبور یک پرونده به نشانی که اعلام می نماید، تشکیل می شود.

• مشاغلی که به صورت مشارکت مدنی اعم از قهری یا اختیاری اداره می شوند، به عنوان یک مودی در نظام مالیاتی ثبت نام خواهند شد. صاحبان مشاغل مذکور مکلفند در زمان ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز کلیه شرکاء و نسبت سهم هر شریک را اعلام نمایند.
• مشمولین ثبت نام مکلفند هر گونه تغییرات از جمله انحلال، تعطیلی فعالیت، تغییر نام ، تغییر شغل، تغییر نشانی، تبدیل فعالیت انفرادی به مشارکتی و یا بالعکس ، تغییر شرکاء (اختیاری یا قهری) و یا سایر موارد را حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ انجام یا وقوع تغییرات به سازمان اعلام نمایند.

• صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی مشمول ثبت نام مکلفند مادامی که برای آنها شماره اقتصادی جدید صادر نشده است، حسب مورد از شماره ملی، شناسه ملی، شناسه مشارکت مدنی و شماره اختصاصی اشخاص خارجی استفاده نماید.
تبصره: اشخاص حقوقی که قبلا در نظام مالیاتی ثبت نام کرده و شماره اقتصادی دوازده رقمی خود را دریافت نموده اند، می توانند تا زمان دریافت شماره اقتصادی جدید از شماره اقتصادی مذکور در معاملات خود استفاده نمایند.    

نکات و سوالات مهم

در مرحله ی پیش ثبت نام، چگونه می توانم از فرآیند ثبت نام خود، مغایرت یا تایید اطلاعات از سمت سازمان امور مالیاتی کشور آگاهی یابم؟
اطلاعاتی هویتی را از روی کارت ملی و به درستی ثبت نموده ام، اما باز هم مغایرت در اطلاعاتم ثبت شده است، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟
در صورت ثبت مغایرت در آدرس پستی، چه اقدامی باید انجام دهم؟
برای تغییر آدرس اقامتگاه قانونی در مرحله ی پیش ثبت نام، چه اقدامی باید انجام دهم؟
کلمه ی عبورم را در سامانه ی ثبت نام شماره اقتصادی تغییر داده ام، اما آن را فراموش کرده ام، آیا امکان بازیابی یا ریست کلمه ی عبورم وجود دارد؟
اتباع خارجی به منظور دریافت کد فراگیر چه اقدامی می بایست انجام دهند؟
اطلاعات خود را در ثبت نام کدفراگیر به اشتباه وارد نموده ام، اما کدفراگیر دریافت کرده ام، آیا امکان ویرایش وجود دارد؟
شناسنامه سامانه

⏺ نام خدمت: سامانه ثبت نام الکترونیکی و ارائه شماره اقتصادی
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011616000
⏺ برخی مدارک مورد نیاز در فرایندها: تاییدیه کدپستی - قبض تلفن، آب، برق، گاز... - مدارک هویتی (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه) - مدارک هویتی شرکتی (روزنامه رسمی، ...)
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی - درون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: به صورت اینترنتی و بخشی در ادارات
⏺ نحوه پشتیبانی سامانه: سامانه ارتباطی 1526
⏺ نوع ارتباط با سازمان: کلا روی وب (برخط)
⏺ هزینه خدمات: رایگان

مودیانی که دارای چند ثبت نام هستند
در مرحله ی پیش ثبت نام، چگونه می توانم از فرآیند ثبت نام خود، مغایرت یا تایید اطلاعات از سمت سازمان امور مالیاتی کشور آگاهی یابم؟
برای ثبت نام در سامانه ی ثبت نام شماره اقتصادی از کجا شروع کنم؟
کلمه ی عبورم را در سامانه ی ثبت نام شماره اقتصادی تغییر داده ام، اما آن را فراموش کرده ام، آیا امکان بازیابی یا ریست کلمه ی عبورم وجود دارد؟
چگونه می توانم وارد سامانه ی پیش ثبت نام و ثبت نام شماره اقتصادی شوم؟
در صورت ثبت مغایرت در آدرس پستی، چه اقدامی باید انجام دهم؟
ثبت نام های حقیقی انفرادی و مشارکت چه تفاوتی دارند و چطور قابل تبدیل می باشند؟
کدرهگیری ثبت نام چیست و از کجا باید دریافت کنم؟
برای تغییر آدرس اقامتگاه قانونی در مرحله ی پیش ثبت نام، چه اقدامی باید انجام دهم؟
اتباع خارجی به منظور دریافت کد فراگیر چه اقدامی می بایست انجام دهند؟
اطلاعات نام کاربری و کلمه ی عبور را دریافت نموده ام، برای ادامه ی فرآیند ثبت نام چه اقدامی باید انجام دهم؟
آیا این امکان وجود دارد که اطلاعات نام کاربری و کلمه ی عبور را حضورا در حوزه ی مالیاتی تحویل بگیرم؟
کدفراگیر چیست؟
اطلاعاتی هویتی را از روی کارت ملی و به درستی ثبت نموده ام، اما باز هم مغایرت در اطلاعاتم ثبت شده است، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟
اطلاعات خود را در ثبت نام کدفراگیر به اشتباه وارد نموده ام، اما کدفراگیر دریافت کرده ام، آیا امکان ویرایش وجود دارد؟

سوالات و نکات عمومی
سوالات اخذکد فراگیر
راهنمای استفاده از سامانه پیش ثبت نام و ثبت نام الکترونیک

اسناد قابل دانلود

فرم درخواست گواهی الکترونیکی اشخاص حقوقی (245532 دانلود)
بروشور ثبت نام الکترونیک در سال 96 صفحه اول (13145 دانلود)
بروشور ثبت نام الکترونیک در سال 96 صفحه دوم (6532 دانلود)
فرم درخواست گواهی الکترونیکی اشخاص حقیقی (318384 دانلود)
صفحات مرتبط

استعلام و اخذ کدفراگیر اتباع و شرکتهای خارجی

لینکهای مرتبط

پیگیری سریع وضعیت ثبت نام شماره اقتصادی
فراموشی کد رهگیری ثبت نام
فراموشی نام کاربری و یا کلمه عبور ثبت نام
حذف ثبت نام های اضافی و اشتباه

قابل توجه مودیان محترم مالیاتی

قابل توجه مودیان محترم مالیاتی

تمدید مهلت ارسال فهرست اطلاعات معاملات فصلی کلیه فصول سال های 1391و 1392و فصل بهار سال 1393موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم

پیرو بند 1-5 دستورالعمل شماره 24468/200/ص مورخ 27/10/1390 و دستورالعمل تمدید شماره 502/93/200 مورخ 14/02/1393 در خصوص مهلت ارسال اطلاعات معاملات فصلی موضوع ماده 169 مکرر قانون مـالیاتهای مستقیم،نـظر به ازدحام بی سابقه مؤدیان محترم مالیاتی جهت ارسـال اطلاعات و بـا عنایت به درخـواست برخی از مشمولین به اطلاع می رساند به منظور تکریم و تسهیل در انجام وظایف قانونی مؤدیان مذکور، برای آخرین بار مهلت تسلیم و ارسال یا تکمیل فهرست اطلاعات معاملات فصلی برای کلیه فصول سال های 1391و 1392و فصل بهار سال 1393 برای اشخاص حقوقی تا تاریخ 25/06/1393 و برای اشخاص حقیقی (مشمولین بندهای "الف" و "ب" ماده 95 قانون مالیاتهای مستقیم) تا تاریخ 05/07/1393 تمدید می گردد. /علی عسکری/رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور

دریافت نسخه غیر بر خط (offline)